Testagram | september

Äntligen så kom septemberboxen från Testagram, detta är en ganska ny box och detta är deras andra box. Nästa kommer troligtvis i november. Jag som tycker det är kul att testa olika nya produkter tycker detta är en riktigt kul sak, för 59kr så får du hem en box fylld med oftast nylanserade produkter från dagligvaruhandeln. Nyfiken och vill testa själv, här kan du läsa mer om Testagram.


test_2642test_2643  test_2645 test_2659

Testagram’s grundare Mari-Linn om produkterna:

Risenta – Bönpasta, hur nytt, hälsosamt och spännande låter inte detta! Recepttips finns med i boxen. Risenta fortsätter att leverera Modern matglädje förenat med gammal kunskap.

Risenta – Risenta har även tagit fram härligt goda fruktbollar som kommer att vara lätta att hitta på både pressbyrån och 7-eleven. Risenta fortsätter att leverera Modern matglädje förenat med gammal kunskap.

FINN CRISP Rye Snacks Råg & Surdeg – Dessa nya snacks innehåller 100 % fullkorn vilket betyder att du med gott samvete kan knapra i dig dem när du är sugen eller vill unna dig något gott. Ät dem helt naturella eller med ett lager smör på. Enkelt, naturligt och gott! Kommer i flera smaker.

FINN CRISP Rye Snacks Tomat & Rosmarin – Dessa nya snacks innehåller 100 % fullkorn vilket betyder att du med gott samvete kan knapra i dig dem när du är sugen eller vill unna dig något gott. Ät dem helt naturella eller med ett lager smör på. Enkelt, naturligt och gott! Kommer i flera smaker.

Coca-Cola Life® – Kul att Sverige är ett av de två första länderna i Europa som produkten lanseras i, och ni är några av de första som får testa den. Det känns väldigt bra att sötman i denna cola-dryck kommer från naturliga källor. Steviaextrakt kommer från steviaplantan och representerar det senaste inom sötningsmedelsinnovation.

Happy Ears – Hejdå gula, fula öronproppar som jag levt med. Äntligen finns det snygga, designade och prisvärda öronproppar som man lätt bär med sig i handväskan eller plånboken. Kommer i ett snyggt fodral. Till flyget, sovrummet, konserten eller om du behöver sänka ljudnivån när du jobbar.

Flora med Smör – Leta efter klöverblomman med snygg guldförpackning i mejeridisken och hämta ut ditt exemplar av Flora med smör. Jag brukar inte snåla med smöret då det lyfter vilket bröd som helst och förhöjer alla smaker. Finns både som normalsaltat och med havssalt.

Via Tvättkapslar – Jag använder alltid kapslar till diskmaskin men varför inte när jag tvättar? Smidigt, enkelt och utan att överdosera vilket känns bra för miljön. Detta är ett helt nytt innovativt format med en färdigdoserad, superkoncentrerad kapsel som löser svåra fläckar. Via, en trogen tjänare!


Mina första tankar om boxen:
Colan har jag varit lite nyfiken på då det verkar vara så att antingen så hatar man den eller så älskar man den. Via tvättkapslar har varit på väg med hem från affären ett par gånger så det ska bli intressant. Har funderat på att köpa öronproppar ett tag så det ska bli kul att testa dessa. Bönpastan får flytta hem till någon annan då jag inte riktigt tåler framförallt sojabönor men fruktbollarna ser jag framemot att äta. Finn crisp återstår det att se vad jag gillar samma gäller Flora, är inget stort Flora fan annars men ska testa denna med. Ska göra mitt bästa för att skriva lite om produkterna efterhand som jag har testat dom.

Om Boel

Mitt liv och mina tankar.
Detta inlägg publicerades i Boel, Boxar och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar