Ibland behöver man en paus och en ny start

Jag har saknat detta, ja jag har saknat det otroligt mycket.
Det är verkligen tusen tankar som snurrar i huvudet hela tiden och vill komma ut… ofta kommer dom ut som grodor, det blir helt enkelt fel och oftast komiskt men det bjuder jag på, min hjärna är inte som alla andras 😛
Jag har alltid bloggat främst för min egen skull men slutade och tröttnade då jag inbillade mig att jag inte dög. Och för att jag helt enkelt brydde mig för mycket om vad andra tyckte eller så bara inbillade jag mig att dom tyckte si och så.

Jag har hästarna som en hobby och är 100% hobbyryttare som rider för att jag tycker det är kul. Det går upp och det går ner med ridningen men en sak ändras aldrig och det är hur mycket jag älskar mina hästar.

Jag ser detta som en dagbok, jag vill kunna gå tillbaka i tiden och se vad hände då och då.
Jag tycker även det är väldigt kul att testa och tipsa om olika saker inom blandade område.

Mycket har hänt sedan sist men tänker inte ens försöka återberätta allt utan ska försöka se detta som en ny start. Jag har även hittat en bra liten knapp som heter Privat så där finns nu alla tidigare inlägg.

Uppdateringarna kommer när jag känner för det 🙂
Det ska vara kul att skriva av sig annars kan jag lika bra strunta idag.

Tänk på att… Ingen tvingar dig att läsa här, det är helt ok att stänga ner rutan eller klicka vidare.

Om Boel

Mitt liv och mina tankar.
Detta inlägg publicerades i Boel, Tusen tankar. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar